På svenska In English  Auf Deutsch
Priser i: 
   
 
Gratis frakt  
Rask leverering
30 dagers åpent kjøp

Alminnelige villkor



 

1. Selskapsinformasjon

Good Balance eies og drives av Good Balance Global AB (organisasjonsnummer 55910-8187). Goodbalance.se/GoodBalance/Good Balance kalles i det videre for GB.

2. Priser

Samtlige GBs priser er SEK med 25% moms inkludert i prisen. Den totale prisen sammen med gjeldende frakt- og betalingsvilkår finner du ved betaling.

3. Aldersgrense

Det kreves at du har fylt 18 år for å kunne bekrefte et kjøp.

4. Bestilling

Alle bestillinger er velkomne på GB. Vi har ingen restriksjoner eller minimumskrav per bestilling.

Ved bestilling forbeholder vi oss retten at logge Ditt IP-nummer. Vi behandler dine persondata i henhold til Personuppgiftslagen (PUL) i Sverige. Avbestilling av en ordre kan gjøres til info@goodbalance.se frem til varen er blitt sendt.

5. Kjøp

Et kjøp gjøres enten via handlekurven, per e-post eller per telefon. Et kjøp er gjennomført og bekreftet når du har mottatt bestillingsbekreftelsen.

6. Leveringstid

Normal leveringstid for lagervarer er 1-3 arbeidsdager fra bestillingsbekreftelse er mottatt.Når det gjelder varer som ikke finnes på lager, vil leveringstiden kunne variere.

Vi reserverer oss mot uforutsigbare forsinkelser ved leveranser som skylles våres leverandører eller distributører. Hvis forsinkelser i leveransen skulle skje, vil du motta en melding per e-post. Du har som kunde alltid rett til å heve kjøpet hvis forsinkelser i leveransen oppstår.

7. Leveranse

Vi sender bestillingen som pakke eller brev.

Vi påtar oss ikke økonomisk ansvar for forsinkelser som skylles fraktselskapet.

8. Frakt

GB sender hovedsakelig alle pakker med DB Schenker og Posten.

8.1 Hjem eller til angitt adresse.

Vanligvis vil pakken kunne leveres din hjemmeadresse, men dette vil avhenge av pakkens størrelse, og størrelsen på din postkasse.


8.2 Til Ombud
Levering blir foretatt til ett postkontor eller tilsvarende nær mottakerens adresse.

Du vil motta en melding via SMS eller post fra transportselskapet når din pakke er klar for avhenting., Husk å ta med forsendelsesnummer og legitimasjon/ID. Din pakke blir liggende i 14 dager, deretter sendes pakken tilbake til GB.

 

8.3 Fraktgebyr

Alle priser inkluderer transport. Unntaket er der du velger en leveransemetode som ikke er valgbar ved betaling. I så fall vil du få en e-post som opplyser om ekstrakostnadene ved dette valget.

Feil ved din leveranse

Hvis ikke annet fremgår av avtalen, står GB for risiko for tap og skade frem til du har mottatt din leveranse. Mulige feil, transportskader eller reklamasjon skal rapporters til GB og fraktselskap innen syv dager fra det at du mottatt din leveranse.

 

9.1 Transportskader

Hvis Du oppdager skader på pakken, skal du umiddelbart varsle dette til postkontoret eller transportøren og foreta en skademelding. Hent ikke ut din pakke hvis den har tegn på skade. Oppdager du ikke skaden før du har hentet og åpnet pakken og skaden kan tilskrives Posten eller transportselskapets håndtering, skal du kontakte dem og skrive en skademelding. Hvis en eventuell tvist med Posten eller transportselskapet ikke kan løses, ta kontakt med GB. Ta gjerne et bilde av skaden og den skadede emballasjen, og beskriv skaden når du kontakter GB. Skadens omfang bør tydelig komme frem på bildene.
 

9.2 Klagerett og retur av varer
Hvis din vare er beheftet med feil, skade eller på annen måte er defekt eller feilekspedert, vennligst kontakt vår kundetjeneste via e-post info@goodbalance.se umiddelbart. Hvis du kan påvise fabrikasjonsfeil på produktet, vil produktet bli erstattet. Du må imidlertid betale for returkostnaden.

Returneringsadresse:

Good Balance Global AB

Storgatan 63

57431 Vetlanda

Sverige

10. Angrefrist

Kontakt alltid GBs kundetjeneste via e-post info@goodbalance.se for nærmere instruksjoner, hvis du ønsker å heve ditt kjøp.

 

Du har ifølge distansavtalslagen i Sverige, rett til å returnere bestilte varer uten å angi grunn. Melding vedrørende dette skal gi snarest mulig, imidlertid ikke senere enn tretti (30) dager fra varen er mottatt.

  

Varen må returneres komplett i ubrukt tilstand. Samtlige tilbehør må være med i returpakken. Varen returneres i originalemballasjen. Varen returneres snarest mulig og ikke senere en 10 dager etter at du har meldt i fra til GB at du ønsker å heve ditt kjøp. Etter at GB mottatt og kontrollert varen, refunderer vi varens verdi, senest 30 dager etter at vi mottatt varen i retur.

 

Du må som kunde selv stå for returfrakt hvis du ønsker å bruke angrefristen eller åpent kjøp i 30 dager. Kontant ved levering eller etterkrav må ikke brukes ved retur av varen. Vennligst noter at ved retur til GB er du betalingsansvarlig hvis varen blir skadet eller forsvinner.

Hvis du returnerer hele forsendelsen blir du belastet de faktiske kostnader for frakt. Merk at dette også inkluderer kostnader for utsending av pakken hvis den er blitt sendt med fri frakt.

 

Vi følger Konsumentverkets anbefalinger, se: www.konsumentverket.se

 

11. Pengene-tilbake garanti

 

Hvis produktet du bestilte ikke møter dine forventinger, kan du som kunde innen 30 dager fra din bestillingsdag returnere produktet og få pengene tilbake.

Returner produktet (avsenderen står for transportkostnadene) til::

Good Balance Global AB

Storgatan 63

57431 Vetlanda

Sverige

 

Skriv ut din ordrebekreftelse og/eller faktura og vedlegg med din retur.

12. Ikke avhentet pakke

Vennligst merk, hvis du har bestilt men ikke hentet din forsendelse før den returneres (cirka 14 dager), blir du fakturert 79 kr

13. Betaling

Du kan velge mellom forskjellige betalingsmåter når du handler fra oss. Velg den metode som passer best i handlekurven. GB lagrer ingen informasjon vedrørende betalingsdetaljer.

13.1 Kontokort

Med Klarna kan du betale med bankkort eller Internettbank via en betalingslenke, den blir vist etter at ordren er plassert. Mer informasjon om Klarna finner du på lenken klarna.se.

 

13.2 Internettbank

Med Klarna kan du betale med bankkort eller Internettbank via en betalingslenke, den blir vist etter at ordren er plassert. Mer informasjon om Klarna finner du på  klarna.se.

 

13.3 Faktura

Klarna

Vi samarbeider med Klarna. Det fører til at du kan betale med faktura, Klarna Konto eller dele din betaling på en enkel måte. Klarna arbeider med sikker e-handel med mange store aktører.

 

Bruker du Klarna Konto blir din betaling lagt opp på en konto hos Klarna. Du trenger da kun å fylle ut ditt personnummer, så vil betalingen bli lagt opp på en konto ved Klarna. Du vil da få sammenstilt en faktura i slutten av måneden. For mer informsjon besøk Klarnas hjemmeside.

 

Med Klarna Faktura får du fakturaen separat og uten kostnad når du bekrefter ditt kjøp. Fakturaen skal betales innen 20 dager. Det tilkommer ingen ekstra gebyr. For mer informasjon om delbetaling besøk Klarnas hjemmeside..

 

13.4 Forskuddsbetaling
Du betaler inn penger på forhånd til vår bankgiro- eller vårt kontonummer. Etter at du har sendt din ordre i kassen, får du informasjon på skjermen og via e-post om hvordan du går frem. (Regn med noen dager ekstra leveringstid hvis du velger forskuddsbetaling). Husk å angi det ordrenummer du fikk sammen med ordrebekreftelsen samt navn og adresse. Behandling og leveranse av Din bestilling vil skje når Din transaksjon er blitt registrert på vår bankkonto. Vi reserverer varene i 5 arbeidsdager i påvente av betaling. Har vi ikke mottatt betaling etter fem arbeidsdager, kanselleres ditt kjøp.

Sekretess, säkerhet & personuppgifter Behandling av dine personlige data

Dine personlige data håndteres i henhold til gjeldende bestemmelser i Personuppgiftslagen i Sverige (PUL)..
 

Når du har utført din bestilling til GB, oppgir du dine personlige data hvilket også inkluderer navn, adresse og telefonnummer. Ved registrering av dine personlige data og bestillingen godkjenner du samtidig at GB lagrer og bruker dine data for å fullføre de forpliktelser vi har for deg. Goodbalance.se kommer ikke at gi ut eller selge dine personlige data til tredjepart. Du kan som kunde hos GB alltid være helt trygg på at vi alltid behandle dine data konfidensielt.

 

Det mobilnummeret du angir i kassen kan komme til å brukes for SMS-varsling for leveranse eller øvrig kommunikasjon vedrørende din ordre.

15. Annet

 

Vi garanterer ikke at alle bilder eksakt gjengir produktenes virkelige utseende eller farge. Oppgitte størrelser er omtrentlige. Vi ønsker å påpeke igjen at funksjonen av produktet som ikke er garantert, og at det ikke er vitenskapelig forskning på hvorvidt produktet fungerer. Informasjonen på nettstedet er hva våre kunder har rapportert at de opplevde ved bruk.

 

Vi oppdaterer vårt sortiment kontinuerlig. Hvis du ønsker, kan vi sende deg vårt nyhetsbrev, der vil du finne nyheter, rabatter og tilbud.


 

                 
Shop energi armbånd nå
Rask leverering
Gratis frakt 
Produktene er på lager
30 dagers åpent kjøp
Handle på faktura
Sikker betaling
Kjøp 3 - betal for 2
Kundeservice
                 
                 

Good Balance

 

Kundeservice

 

Handle trygt

 

Distribusjonspartnere

 

Energi armbånd

       

Hvis Good Balance

Hvorfor energi armbånd?

Referanser

Ambassadør

Forhandler

 

Kontakt

Bytte og retur

Spørsmål og svar

Alminnelige villkor

Presse

 

    Klarna

    Faktura

    Delbetaling

    VISA

    Mastercard

    PayPal

 

     Postnord

    DB Schenker

 

Good Balance energi og magnetiske armbånd.

Samtlige produkter

Active

Casual

Shamballa

                 

Social media

 

Good Balance på Facebook

 

#goodbalancelifestyle

   

     Instagram

    Facebook

     Youtube

 

      Google+

      LinkedIn

      Pinterest

 
     

#goodbalancelifestyle handler om å finne balansen i alt du gjør. La din energi armbånd tjene som en påminnelse for dette.

Gratis frakt til alle land i verden

Good Balance språk


www.goodbalance.com | www.goodbalance.de | www.goodbalance.se | www.goodbalance.no